"aku bukan seperti yang dulu"

Jumaat, 30 Disember 2011

adakalanya...
nurani ini sering berkata..
kejayaan ini sukar di miliki..
namun...
adakalanya juga..
aku bagaikan
sudah bosan dengan perjuangan yang
entahkan bila akan selesai..
fikirku..biarlah
arus waktu mambawaku pergi..
hanyut dalam fantasia alam..
yang belum pasti..

namun kini aku sedar..
kejayaan yang bertandang ..
bukanlah semudah yang di sangka..
bahawa kini aku bukanlah
seperti dahulu..
aku tahu..
perjuangan ini tanggungjawabku..
ia beban yang harus kupikul..
dan ganjarannya aku kuraih jua..
kelak aku pasti...
kini..
aku adalah yang terbaik..
biarpun untuk ku rangkul hasratku itu..
amat sukar..
amat getir sekali..

biarpun dihalang bongkahan bara api..
akan ku padam dengan langkahanku yang membara..
dengan semangat yang penuh pengharapan
walau ia setinggi mana..
akan ku daki,akan ku harungi..
kerana ia adalah matlamatku..
kejayaan itu pasti akan ku raih jua..

hasil nukilan,
emanexora
4 Syariah Islamiah,Kaherah
♥ ANDA SUKAKAN ARTIKEL INI?? JANGAN LUPA KONGSIKAN KEPADA RAKAN ANDA ♥
Facebook Twitter StumbleUpon Digg Delicious Reddit Technorati Mixx Linkedin
[Get this Widget]

0 suara: